fellanbror

Alla inlägg under juli 2011

Av Felix Hellmér - 13 juli 2011 22:10

Tjoooooh...

När jag kom till Turkiet va det natt klockan var 03.25 jag sov sen gick jag upp på morgonen år frukost sen gick ner och bada det var kul. Vi fick ta hur mycket vi vill dricka mat glass . Jag åkte Paracailing det är att man åker efter en båt man sitter i en falskärm och åker 120m upp i luften det var Nice!!!!!!!!

Sen nästa dag åkte jag båt jag och min vän och hans pappa och hans syrra åkte efter en båt i en soffa vi flög assasasasas mycket men vi ramla aldrig  sen fick vi madrasser av nåra norgskar och en vollyboll dom skulle åka hem den dagen sen när vi åkte hem gav vi det till några Tyskar dom sa hela tiden thanks thank you<3 vi bara jajajja vi ska ändå åka hem  det var allt  kanske skriver imorgon


                                                  
   SEE YAAH LATER/Fellanbror=)

Av Felix Hellmér - 5 juli 2011 21:29

tjoooooooh......

Idag har jag varit med Haval Dilan och Ludwig=) vi har varit i parken och kört kurragömma typ och sen gick vi runt och gick det var nästan allt för idag imorgon på mogonen kommer jag springa med Dilan och min mamma 5 km det blir kul sen åker jag ses!





                                              SEE YAAH LATER/Fellanbror.bloggplatsen.se

Av Felix Hellmér - 5 juli 2011 21:29

tjoooooooh......

Idag har jag varit med Haval Dilan och Ludwig=) vi har varit i parken och kört kurragömma typ och sen gick vi runt och gick det var nästan allt för idag imorgon på mogonen kommer jag springa med Dilan och min mamma 5 km det blir kul sen åker jag ses!





                                              SEE YAAH LATER/Fellanbror.bloggplatsen.se

Av Felix Hellmér - 5 juli 2011 21:29

tjoooooooh......

Idag har jag varit med Haval Dilan och Ludwig=) vi har varit i parken och kört kurragömma typ och sen gick vi runt och gick det var nästan allt för idag imorgon på mogonen kommer jag springa med Dilan och min mamma 5 km det blir kul sen åker jag ses!





                                              SEE YAAH LATER/Fellanbror.bloggplatsen.se

Av Felix Hellmér - 4 juli 2011 22:49

Hej.... Jag har varit med Madde till klockan 12 sen var hon med en som heter becka då stack jag till Haval och Ludwig och Havals syrra Dilan vi kolla på film hos mig sen snacka vi en stund. Sen gick vi och köpte Godis efter vi hadde köpt godisåt jag mat jag åt kebab med pommes min familj gör bästa maten sen kolla vi på en till film den var enu bättre sen körde vi dunken .Det var kul  sen när klockan var 22.55 gick jag in och blogga det var kul kommer inte blogga så mycket ska till turkiet i 1 vecka sen kommer jag blogga ses! alla bloggare



                                        SEE YAAH LATER

                                        fellanbror
.bloggplatsen.se<3

Av Felix Hellmér - 3 juli 2011 21:52

Idag har jag kommit hem från motala vårt ena lag kom till slut spel /Kvartsfinal vårt andra åkte utt i grupp spel inte bra nu får vi tagga inför Forvardcupen.

När jag kom hem från cupen sov jag en timme sen plinga min granne på och fråga om vi skulle göra not jag sa ok! vi gick till Madde då och körde dunken om ni inte vet vad det är så är det typ kurragömma sen gick jag hem och åt och sen blogga jag Det var allt ses!



                                                  
   SEE YAAH LATER

                                                  
    Fellanbror.bloggplatsen.se

Av Felix Hellmér - 3 juli 2011 21:52

Idag har jag kommit hem från motala vårt ena lag kom till slut spel /Kvartsfinal vårt andra åkte utt i grupp spel inte bra nu får vi tagga inför Forvardcupen.

När jag kom hem från cupen sov jag en timme sen plinga min granne på och fråga om vi skulle göra not jag sa ok! vi gick till Madde då och körde dunken om ni inte vet vad det är så är det typ kurragömma sen gick jag hem och åt och sen blogga jag Det var allt ses!



                                                  
   SEE YAAH LATER

                                                  
    Fellanbror.bloggplatsen.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards